Wat ga je doen?
Als medewerker van de klantenservice ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze (aankomende) studenten en ouders. Zij kunnen via social media kanalen (Instagram en Facebook), WhatsApp, telefonisch en via contact-aanvraagformulieren bij jou terecht met praktische en complexe vragen rondom hun (toekomstige) opleiding binnen Aventus.
Jij weet de klantvraag zo snel mogelijk helder te krijgen en te beantwoorden en anders door te verbinden naar een collega. Op sommige momenten werk je ook live aan de receptiebalie – op onze diverse locaties – en voelen studenten en bezoekers zich goed en gastvrij geholpen door jou. Je bent digitaal vaardig en weet snel je weg te vinden in diverse systemen. Naast het helpen van klanten doe je ook een aantal administratieve taken zoals het verwerken van aanvragen voor parkeren, de lift en de studentenpas. Ook neem je ziekmeldingen van studenten aan. Is er een calamiteit in onze school tijdens jouw werk aan de receptie? Dan bewaar jij de rust en kun je de juiste stappen zetten.
Geen enkele vraag is hetzelfde. De praktische vragen gaan onder andere over organisatie- of opleiding-specifieke onderwerpen, het bestellen van studiematerialen en de studie-startmomenten. De complexere vragen gaan bijvoorbeeld over studiekeuze advies. Ook nemen ouders en bedrijven contact op met diverse vragen. Om de vragen goed te kunnen beantwoorden schakel je veel met collega’s binnen je eigen team, de collega's van Marketing & Communicatie en van het onderwijs.
Verder doe je webcare-werkzaamheden door de verschillende social media actief te volgen op vragen, opmerkingen en klachten over (het merk) Aventus in het algemeen en opleidingen in het bijzonder. Je bent onderdeel van een team waarmee samen een weekrooster wordt afgesproken voor de invulling van de klantenservice in combinatie met receptiewerkzaamheden.
Jouw werkdagen worden woensdag, donderdag en vrijdag. Je werkt zowel in een kantoorruimte als aan de receptie op diverse locaties (vooralsnog op basis van het rooster Apeldoorn en Zutphen).
Dit bieden we je
We bieden je een aanstelling van 0,6 fte ter ziektevervanging vanaf 1 februari 2024 (of eerder indien mogelijk) voor de duur van ongeveer 6 maanden.
We vinden het belangrijk dat je energie krijgt van je werk. Daarom ondersteunen we je op een manier die bij je past. We helpen je graag de professional te worden die je wil zijn! Je werkt op de locaties in Apeldoorn en Zutphen, je krijgt een royaal aantal vakantiedagen en mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Verder krijg je dit:
- een bruto maandsalaris van maximaal € 3.404,- bij een fulltime aanstelling, conform de cao mbo;
- een reiskostenvergoeding;
- een pensioenregeling met aanzienlijke werkgeversinleg;
- een vakantie-uitkering van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- vergoeding voor de (aanvullende) zorgverzekering en daarnaast collectieve verzekeringen voor zorgverzekering, arbeidsongeschiktheidsverzekering en nabestaandenverzekering;
- toegang tot (online) trainingen via Aventus Academie;
- thuiswerkregeling en thuiswerkvergoeding;
- mogelijkheid tot fiscaal vriendelijke aanschaffen van sport abonnement of (elektrische) fiets.
Het uitgebreide overzicht met arbeidsvoorwaarden vind je op onze website!
Dit vragen we van jou
Je beschikt over minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding en uitstekende communicatieve vaardigheden (in woord en geschrift). Je bent in staat om snel en flexibel te schakelen tussen diverse communicatiekanalen en bent digitaal vaardig. Je bent bekend en kunt goed werken in verschillende (klantenservice)systemen en social media kanalen zoals Instagram, Facebook en bijvoorbeeld Coosto. Jouw hartelijke toon en klantgerichte instelling zorgen ervoor dat iedere klant, via welk kanaal en welke plek dan ook, zich direct welkom en geholpen voelt. Gebeurt er een calamiteit in school als jij aan de receptie zit? Dan weet jij snel te schakelen en blijf je rustig.
Je hebt affiniteit met de jongeren doelgroep (en begrijpt hun belevingswereld), je bent zorgvuldig, neemt snel informatie op en bent creatief in je bewoordingen. Ook heb je de juiste voelsprieten en inzichten om de gevoeligheid van een online reactie in te schatten en intern de juiste vragen te stellen om tot een antwoord te komen. Werken in een fijn en open team is belangrijk voor jou.
Enthousiast geworden?
Dan maken we graag kennis met je! Solliciteer tot en met 5 januari 2024 op de vacature via het formulier hierboven.
Sollicitatiegesprekken staan gepland op 9 januari 2025 tussen 9:00 en 12:00 uur. We vragen je om hier alvast rekening mee te houden in je agenda.
Tijdens de kerstvakantie zijn we niet bereikbaar. Heb je vragen over de vacature of over werken bij Aventus? Stel deze alvast via vacatures@aventus.nl en solliciteer. Vanaf 6 januari 2025 zullen de vragen per mail beantwoord worden.
We hopen dat we met deze vacature zo veel mogelijk verschillende talenten aanspreken. We geloven namelijk in diverse Aventus-teams: het verrijkt onszelf en onze organisatie!
Solliciteer direct via bovenstaande button: we nemen direct na sluiting van de vacature contact met je op. We checken in de sollicitatieprocedure mogelijk ook informatie over jou op het internet (social media) en via referenties.
Werken bij Aventus
Wij zijn Aventus, een school voor het middelbaar beroepsonderwijs, nieuwkomersonderwijs en vavo met locaties in de stedendriehoek Apeldoorn (hoofdlocatie), Deventer en Zutphen. Op deze locaties bieden wij 170 verschillende opleidingen aan voor bijna 12.000 studenten en deelnemers.
Bij Aventus hebben we aandacht voor onze studenten, maar ook voor jou! Je pakt de regie over je loopbaan, bepaalt je uitdagingen en gaat het avontuur aan. Wij zorgen voor een open en veilige werkomgeving waarin je het beste uit jezelf haalt. Een plek waar je echt jezelf kunt zijn. We omarmen verschillende perspectieven en diversiteit, we kijken naar elkaar om en zorgen voor een ontspannen werksfeer. Voel je welkom!
Wij geloven: samen leer je meer. We leren door elkaar te inspireren, elkaar uit te dagen en vooruit te helpen. Daarom werken we veel samen met bedrijven, scholen en gemeenten. Zo helpen we onze studenten zichzelf te ontwikkelen tot de professionals van de toekomst. Met goed onderwijs en een organisatie die meebeweegt met de arbeidsmarkt van morgen.
Over de sector/dienst
De dienst Strategie & Onderwijs houdt zich bezig met marketing en communicatie, onderwijsadvisering en kwaliteitsmanagement. Ons team ondersteunt en adviseert de organisatie en het college van bestuur om ervoor te zorgen dat ons onderwijs goed blijft. Sterker nog: we willen onszelf continu verbeteren om de uitdagingen van de toekomst goed voorbereid tegemoet te gaan.
Onze taak is om de regio te laten zien hoe mooi en uitdagend beroepsgericht onderwijs is! We zorgen voor een onderwijsomgeving waar de ontwikkeling en groei van onze studenten (en collega’s!) centraal staat. Werk jij ook graag aan toekomstbestendige en vernieuwende manieren om ons onderwijs en onze diensten te ontwikkelen?
* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.